Subject: Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla sideprojekt VT2127 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 17:55:56 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, eelnev 04.07.2024  nr 7.1-2/24/10770-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Karl Timmer <[email-masked]>
Sent: Friday, July 5, 2024 11:27 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla sideprojekt 
VT2127

Tere!

Praakli osas - sain just kooskõlastuse TRAM käest kätte, kuid äsja kirjutas 
üks kinnistu omanik, et soovib enda liitumispunkti teemaale saada. Muudatus 
iseeneseset suur ei oleks ning kooskõlastatud trassist tee poole midagi ei 
tuleks, vaid ühest kohas oleks vaja viia umbes 1m maaliini kinnistu piirini 
+ LP. Lisasin muudetud DWG manusesse. Kas ma pean selle muudatuse uuesti 
kooskõlastama või võin muudatuse sisse viia IKÕ sõlmimise faasis IKÕ 
plaanil?

Muutus on Põndaku 27003:003:0121 ees teemaal.

On Tue, Jul 2, 2024 at 2:32 PM Karl Timmer <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Infoks, et sain Stik Elektrist projekti kätte, alad ei kattu, ehk siis 
käesolevat projekti ei tohiks mõjutada.

Karl-Erik Timmer

53050326

On Thu, Jun 27, 2024 at 4:02 PM Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Elprojekti küsida AS Stik Elektrist, see tuleks alla võtta

Parimat

Gunnar Mägi

From: Karl Timmer <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 27, 2024 3:27 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla sideprojekt 
VT2127

Tere!

1. KM-id parandatud asendiplaanil, ristmeväljadel ja seletuskirjas

See peaks Elektrilevi raamhanke projekti olema, ma eeldan? Uurin, kas mul on 
võimalik see kontrolli mõttes saada, tänan info eest.

Karl-Erik Timmer

53050326

Saldemer OÜ

On Wed, Jun 26, 2024 at 1:05 PM Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Projektist,

1.	Km-id parandada, kõikidel dokudel, kulgemised:

Ristumine riigiteega nr 21133 Kuressaare-Püha-Masa tee km 4,82; 4,94 (5,10) 
kinniselt, kaitsetorus, km 4,81 sidekaevu paigaldamine; km 4,81-5,29 
tehnovõrgu kulgemine teemaal ja tee kaitsevööndis

Infoks,          Transpordiamet on varasemalt kooskõlastanud: AS 
Stik-Elekter töö nr IS2816 “Sikassaare – Vätta 10 kV fiidri 
rekonstrueerimine“ Kuressaare linn, Kudjape alevik, Muratsi küla, Vaivere 
küla,

Annan teada, puhkan 01.07-14.07.24

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 18, 2024 3:26 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla sideprojekt VT2127

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla sideprojekt VT2127

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/c320d2cf-5116-400b-8d36-61c14e6540cf

Tähtaeg:

18.07.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: